Maak uw IT weer helemaal Fresh

Krijg weer grip op uw helpdesk en til uw IT-service naar het hoger niveau


Lever IT-support vanuit de cloud

U hoeft zich alleen te bekommeren om uw IT-services. Niet op het babysitten van uw helpdesk.


Freshservice plaatst uw servicedesk in de cloud, zodat u zich volledig kunt richten op het leveren van eersteklas IT-ondersteuning.

Cloud Based Service Desk
IT-servicedesk in de cloud

Ondersteun uw gebruikers, niet uw software

Uw servicedesksoftware moet het gemakkelijker maken om gebruikers te ondersteunen, niet moeilijker. Omdat Freshservice 100% cloud gebaseerd is, hoeft u niets te installeren, te onderhouden of te babysitten. U kunt altijd en overal vanaf vrijwel elk apparaat inloggen en een uitstekende IT-service leveren aan uw gebruikers.

Kies voor een altijd toegankelijke helpdesk

Flexibele tariefschema's

Probleemloos opschalen

De servicedeskoplossing die u nu kiest moet alles bieden wat u vandaag nodig heeft, plus de mogelijkheid om op te schalen zodra uw behoeften toenemen. Freshservice is ontworpen om schaalbaar te zijn vanaf het meest elementaire niveau tot een complete ITIL-compatibele servicedesk voor grote ondernemingen.

Een servicedesk die schaalbaar is naar uw behoeften

Flexible Pricing Plans
Zero Maintenance
Géén onderhoud

Wij verzorgen het onderhoud en de upgrades

Wanneer uw gebruikers tegen een probleem aanlopen, komen ze bij u voor hulp. Daarom mag uw servicedesk niet onbereikbaar of offline zijn. Nooit. Met Freshservice kunt u uw gebruikers ondersteunen in de zekerheid dat uw servicedesk u nooit in de steek laat.

Nooit meer tijd vrijmaken om uw servicedesksoftware te beheren

Gegevensbeveiliging

Wij zorgen beter voor uw gegevens

U zou waarschijnlijk het liefst al uw informatie binnen handbereik houden, zodat u er zelf op kunt toezien. Maar wij doen alles wat mogelijk is om uw gegevens te beschermen tegen natuur- en andere rampen. Daarvoor werken we samen met de meest gerespecteerde namen in de sector. Beveiliging kunt u het best overlaten aan de experts.

Geniet van een onbezorgde nachtrust terwijl wij over uw gegevens waken

Data Security

Robuust ticketsysteem

Zorg dat elk incident en elk serviceverzoek telt.
Met Freshservice wordt voor elk probleem een ticket gegenereerd, gevolgd en opgelost, ruim binnen de in uw SLA gespecificeerde tijden.

Ticketsysteem

Markeren, toewijzen, oplossen en door naar de volgende

Werk support- en serviceverzoeken zonder problemen af, of op zoek te moeten naar de juiste knop. Of het nu het categoriseren van tickets is of het toewijzen aan de juiste persoon. Het kan allemaal met één muisklik. Zo kunt u de hele dag tickets oppikken, toewijzen en oplossen en blijft het nog leuk ook!

Problemen oplossen wordt weer leuk

Ticketsysteem
Knowledgebase
kennisbank

Voor iedereen het juiste antwoord

Het is vaak niet zo moeilijk een gebruiker het juiste antwoord te geven, maar het kan vermoeiend zijn als u steeds weer opnieuw dezelfde vijf of zes stappen moet uitleggen. Freshservice helpt u al uw kennis te documenteren en deze informatie te delen met iedereen die uw hulp nodig heeft.

Creëer, deel en beheer uw kennisbank

Intelligente automatiseringen

Zet uw servicedesk op de automatische piloot

Waarom zou u kostbare tijd verspillen aan het categoriseren, prioriteren en archiveren van problemen, terwijl u het liefst meteen de koe bij de horens wilt vatten? Met Freshservice kunt u al deze onmisbare, maar vervelende taken automatiseren, zodat u zich kunt richten op de dingen waar het echt om gaat.

Laat uw werk slim en consistent uitgevoerd worden. Geheel automagisch.

Intelligent Automations
Field Templates
Veldsjablonen

Maak met één druk op de knop zelfs het kleinste detail op maat

Soms is zelfs een simpele ticket al knap ingewikkeld, met al die kleine feitjes en verborgen informatie. Freshservice brengt alle stukjes van de puzzel bij elkaar en helpt u zelfs de kleinste details op maat te maken met één druk op de knop.

Pas uw ticketformulieren aan om slimmer te werken

Serviceniveaus en escalatie

Wij herinneren u aan de vervolgstappen

Vergeet u wel eens de vervolgstappen voor een ticket? Met slimme berichten, escalaties en proactieve waarschuwingen zorgt Freshservice dat u op het juiste moment werkt aan het juiste ticket.

Laat uw servicedesk u de volgende stap vertellen

Serviceniveaus en escalatie

Houdt uw assets onder controle

U kunt duizenden assets administreren zonder uw bureau te verlaten.
Laat alle componenten van uw infrastructuur scannen, actualiseren en gereedmaken voor beheer met Freshservice.

Inventarisatie

Stop met zoeken, begin te inventariseren

In uw helpdesk moet u vaak eerst vragen zoals "Welke versie van welk besturingssysteem gebruikt Henk?" beantwoorden, voordat u kunt beginnen het eigenlijke probleem van Henk op te lossen. Dankzij de geïntegreerde inventarisatiefunctie van Freshservice kunt u met één muisklik opvragen wie over welke assets beschikt en sinds wanneer.

Automatische inventarisatie van workstations, printers en netwerk routers

Inventarisatie
CMDB
CMDB

Alle configuratie-items op één plek

Soms zou zelfs Sherlock Holmes een maand nodig hebben om uit te vissen door wie de configuratie op welke router is gewijzigd, en hoe deze veranderingen kunnen worden teruggedraaid zodat het netwerk weer goed functioneert. Daarom houdt Freshservice de informatie, logboeken en relaties van al uw configuratie-items bij in één centrale CMDB.

Behoud het overzicht over uw hele configuratie

Productcatalogus
Productcatalogus

Houd uw eigen productdatabase bij

Achter elke defecte laptop, zoekgeraakte muis en binnenkort aflopende Photoshop-licentie schuilt een beheerder die verwoed probeert de IT-inventaris op peil te houden. Freshservice biedt u alle tools, gegevens en tijdige waarschuwingen die u nodig hebt om snel te reageren bij aflopende garanties, door gemorste koffie onbruikbaar geworden toetsenborden of kapotte beeldschermen.

Al uw producten beheren vanaf één centrale plek

Leveranciersbeheer

Altijd de juiste leverancier

Een oud Chinees gezegde luidt: sluit vriendschap met mensen die u dingen kunnen bezorgen, maar zorg dat u de prijs kunt betalen. Freshservice geeft u alle informatie om uw leveranciers te kunnen bellen, prijzen te kunnen vergelijken en vraag en aanbod te kunnen afstemmen.

Altijd de juiste producten in voorraad door contact met de juiste leveranciers

Vendor Management

Van incidenten naar perfectie

Volg de best practices in de IT met onze ITIL-compatibele helpdesk
Freshservice levert kant-en-klare best practices, zonder dat u hier iets voor hoeft te doen.

Plug and Play ITIL

Klaar voor de start? Dan kunt u direct aan de slag. Zonder uitzoekwerk

Het is heel mooi dat u op het internet zoveel informatie over best practices kunt vinden. Maar hoe kunt u deze best practices toepassen als u niet weet waar u moet beginnen? Freshservice is kant-en-klaar ITIL-compatibel, dus u hoeft niets uit te zoeken en geen dure adviseurs in te huren voordat u aan de slag kunt gaan.

Werk volgens de best practices van ITIL zonder cursussen te volgen

Plug and Play ITIL
Incidentbeheer
Incidentmanagement

Niets ontsnapt aan uw aandacht

Incidenten en serviceverzoeken willen nog wel eens zoekraken door het net glippen, waardoor ze uw fraaie prestatiecijfers onderuithalen. Freshservice geeft waardevolle informatie en helpt u beter samen te werken met uw team en het overzicht over al uw tickets te behouden.

Laat u niet ondersneeuwen door een overdaad aan tickets

Probleemmanagement

Problemen analyseren, identificeren en oplossen

Voor het verhelpen van sommige problemen hebt u alleen een schroevendraaier nodig. Voor andere problemen moet u eerst het nodige speurwerk verrichten om de onderliggende oorzaak op te sporen. Met Freshservice kunt u alle problemen diepgaand analyseren, oorzaken vinden, relaties met incidenten in kaart brengen en work-arounds formuleren.

Maak bugs onschadelijk voordat ze gaan irriteren

Problem Management
Veranderingsbeheer
Veranderingsmanagement

Veranderingen plannen, volgen en terugdraaien

Wanneer IT-beheerders configuraties veranderen zonder op goedkeuring te wachten en zonder een logboek of andere documentatie bij te houden, gaat er vroeg of laat het een en ander mis in uw helpdesk. Met Freshservice kunt u elke verandering tot in de puntjes plannen, met aandacht voor de reden, het goedkeuringsproces, de impact, de implementatie en de eventuele terugdraai procedure.

Perfecte planning en uitvoering van veranderingen

Release management

Nooit meer onaangename verrassingen bij een nieuwe release

Als u maanden hebt gewerkt aan het ontwerpen, bouwen en testen van uw prachtige nieuwe systeem, wilt u dit natuurlijk graag probleemloos aan uw gebruikers aanbieden. Freshservice zorgt dat alle eindjes aan elkaar zijn geknoopt wanneer u een release uitrolt.

Nieuwe releases uitbrengen met één druk op de knop

Releasebeheer