KENNISBANK

Vind antwoorden op veelvuldige verzoeken met een paar keer klikken

Anders dan vaak wordt gedacht, is er absoluut niets spannends aan het leven van een servicedeskmedewerker. Een supportmedewerker besteedt het grootste deel van zijn of haar tijd aan het steeds opnieuw beantwoorden van steeds dezelfde vragen. Stelt u zich voor vijftig keer per dag de vraag "Hoe moet ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?" te moeten beantwoorden. Dit maakt het leven van uw medewerkers vreselijk eentonig en beperkt de productiviteit van gebruikers. Zij doen immers niets terwijl ze wachten op een antwoord dat met de juiste handleiding zo was gevonden.

Nu kunt u uw gebruikers laten profiteren van beschikbare kennis. Maak een kennisbank en richt die in met alle veelgestelde vragen die uw servicedesk een doorn in het oog zijn. Uw medewerkers hoeven zich dan niet meer bezig te houden met het saaie werk en kunnen zich concentreren op de werkelijk belangrijke zaken waar ze al hun aandacht bij nodig hebben.

Bekort de incidentenwachtrij door gebruikers zelf antwoorden te laten vinden

Bespaar uw gebruikers tijd door oplossingen van gebruikelijke problemen uit te schrijven. In plaats van te wachten tot iemand vragen beantwoordt als "Hoe moet ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?" of "Hoe kan ik een draadloze verbinding maken met de printer?”, kunnen uw gebruikers de oplossing zelf opzoeken en toepassen. Dit geeft u tijd om aan de meer bedrijfskritieke problemen te werken.

Don
Choose the right answer from the given list of suggested solutions and send it to your user
Uw antwoorden staan klaar. U hoeft ze alleen maar te verzenden.

Kent u die lastige vragen waarmee uw helpdesk elke dag opnieuw wordt geconfronteerd? Laat de servicedesksoftware van Freshservice het juiste antwoord kiezen uit uw kennisbank en voorkom dat uw medewerkers steeds opnieuw specifieke antwoorden moeten typen. Voeg een oplossing in met een enkele klik op de knop en bespaar uzelf tijd, geld en moeite. Doe dat honderd keer per dag en bespaar handenvol werk aan het oplossen van incidenten die maar blijven terugkomen.

Maak moeiteloos nieuwe artikelen en houd uw kennisbank up-to-date

De meeste IT'ers zijn zo druk met het redden van de wereld dat ze geen tijd hebben om uw kennisbank vraag voor vraag aan te vullen. De meeste oplossingen worden tussendoor geschreven, als antwoord op supportvragen, en gaan vervolgens voor altijd verloren in e-mailgesprekken. Met de incidentbeheersoftware van Freshservice converteert u elke geniale inval in een kennisbankartikel zonder ooit uw ticketweergave af te sluiten. Stuur gewoon een kopietje van uw e-mailbericht naar de kennisbank en klaar is Kees. Gebruik standaardantwoorden en maak zo tijd vrij voor dat volgende grote probleem dat eraan zit te komen.

Populate your knowledge base articles with a FAQ to make solutions simpler

Check out more Incident Management Software features

Issue Tracking

Major Incident Management

Self Service Portal 

Parent-Child Relationship