Probleembeheer

In IT service management (ITSM) vereist probleembeheer een gestandaardiseerde, duurzame aanpak die makkelijke samenwerking tussen agents mogelijk maakt. Het gebruik van Freshservice voor proactief probleembeheer kan uw aantal servicedeskincidenten met tot 40% verminderen. Isoleer problemen, koppel ze aan eerdere of bestaande incidenten, voer oorzaakanalyses uit op basis van de zichtbare tijdlijn van gebeurtenissen en minimaliseer verstoringen van het bedrijf.

problem management 2x

Wijzigingsbeheer

Houd iedereen bij de les tijdens het plannen van een nieuwe release door een begin- en einddatum in te stellen en periodieke aankondigingen te maken in uw Freshservice-account. U kunt ook het volledige releaseproces stroomlijnen door eenvoudig bouw- en testplannen te documenteren en risico's te beperken met behulp van gegevens die worden verstrekt door de geïntegreerde modules voor incidenten, problemen en wijzigingen.

change management 2x

Releasebeheer

Met de ITSM software van Freshservice plant u releases door bouw- en testplannen te documenteren. Stel begin- en einddatums in om teamleden te updaten door aankondigingen in uw Freshservice-account aan te maken.

release management 2x